مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:252020-01-23بين الملل

از ایوان مدائن تا ساختمان پلاسکو


پلاسکو نتیجه مستقیم و عینی پشت هم اندازی ها و بی کفایتی ها و تنبلی ها و بی توجهی های ما بود.

در به وقوع پیوستن آن هم تنها یک گروه و یک دسته و یک جریان نقش نداشتند، - پلاسکو نتیجه مستقیم و عینی پشت هم اندازی ها و بی کفایتی ها و تنبلی ها و بی توجهی های ما بود.

در به وقوع پیوستن آن هم تنها یک گروه و یک دسته و یک جریان نقش نداشتند، تقریبا همه ما مسئول بر افروختن آتشی شدیم که دودش به چشم همه مان رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن آزموده، روزنامه نگار، در روزنامه اعتماد نوشت: سه سال از ماجرای تلخ و دردناک آتش سوزی و سپس فرو ریختن ساختمان پلاسکو در سی ام دی ماه سال 1398 می گذرد.

در این سه سال سعی کرده ام هر بار به مناسبت این واقعه دردناک یادداشتی بنویسم و احتمالا اگر عمری باشد، بعد از این هم چنین خواهم کرد.

قطعا یادآوری آن رویداد دردناک، برای خانواده ها و آشنایان آتش نشانان ایثارگری که جان شان را برای نجات دیگران فدا کردند، تلخ و غمناک خواهد بود اما قطعا تسلی خاطر آنهایی که با ریزش ساختمان پلاسکو داغدار شدند، با فراموشی و نسیان و بدتر از آن پشت گوش انداختن آن واقعه امکان پذیر نمی شود.

متاسفانه جامعه ما در طول این سه سال تجربه های تلخ و ناگوار زیادی را از سر گذرانده و حوادث ناراحت کننده آن قدر زیاد بوده که تا حدود زیادی گرد فراموشی بر فاجعه پلاسکو ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایوان مدائن تا ساختمان پلاسکو

از ایوان مدائن تا ساختمان پلاسکو