مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:452020-01-23سياسي

برگزاری مسابقه عکس «آن سوی واقعه» در سطح بین المللی


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه باید همه کمک کنیم تا میزبانی مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» در استان خوزستان باقی بماند، گفت: - ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه باید همه کمک کنیم تا میزبانی مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه در استان خوزستان باقی بماند، گفت: برای برگزاری این مسابقه هنری در سطح بین المللی اعلام آمادگی می کنیم.

سیدعلیرضا علوی در آیین پایانی مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه که امروز، سوم بهمن در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه رویدادی است که سه سال است در حوزه معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان اجرا می شود و در این سه سال با رقم رو به رشدی چه در جنبه کمی و چه در جنبه کیفی آن، مواجه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ما خوزستانی ها افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را داریم؛ رویدادی که از جنبه های دینی و اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و هنری رویداد بزرگی است.

علوی با تاکید بر اینکه خوزستان باید پرچمدار فعالیت های هنری در کشور باشد، با اشاره به ظرفیت های هنرمندان استان، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا کارهای فاخری داشته باشیم و کمک کنیم این رویداد در استان بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه عکس «آن سوی واقعه» در سطح بین المللی

برگزاری مسابقه عکس «آن سوی واقعه» در سطح بین المللی