مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:362020-01-23سياسي

شرایط پایدار زیرساخت ها برای انتخابات باید فراهم شود


علی زینی وند شامگاه پنجشنبه در نشست کمیته فناوری اطلاعات انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجموعه سه دستگاه اجرایی مخابرات، ارتباطات زیرساخت و برق باید شرایط را به گونه ای فراهم کنند تا ارتباطات پایدار حین، قبل و بعد از انتخابات در سطح منطقه وجود داشته باشد.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای شرایط خاصی است و مدیران متولی انتخابات برای مواجهه با هرگونه شرایط غیرمعمول احتمالی باید آمادگی داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در انتخابات هیچ کوتاهی از سوی مدیران پذیرفته نمی شود، افزود: در ایام انتخابات پیمانکاران دستگاه های زیرساختی باید از هرگونه اقدامی که موجب آسیب و اخلال در شبکه های برق و مخابرات می شود، جلوگیری کنند و در صورت عدم رعایت این امر مدیران دستگاه ها بازخواست خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در صورت تمهید همه لوازم و ضروریات مورد نیاز انتخابات در همه ابعاد و ایجاد خلل در بخشی از بستر انتخابات، کل انتخابات دچار اخلال می شود و چنان که اخلال در یک شعبه باعث جهانی شدن این موضوع و زیر سوال رفتن انتخابات می شود لذا باید تلاش شود حداکثر تا 15 بهمن ماه تمام امکانات مورد نیاز حوزه زیرساخت در سطح استان تثبیت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پایدار زیرساخت ها برای انتخابات باید فراهم شود

شرایط پایدار زیرساخت ها برای انتخابات باید فراهم شود