مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:002020-01-23بين الملل

حزب الدعوه عراق برای تظاهرات ضد آمریکایی فردا فراخوان داد


حزب الدعوه عراق از آحاد مردم این کشور خواست در تظاهرات ضد آمریکایی فردا مشارکت فعالی داشته بشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الدعوه عراق به رهبری نوری المالکی طی فراخوانی از مردم این کشور حامیان این حزب خواست فردا در تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی مشارکت کنند.

این حزب با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مشارت در تظاهرات میلیونی فردا در واقع پیام مردم عراق است با این مضمون که آن ها خواهان استقلال و حفظ حاکمیت ملی عراق در برابر هرگونه حضور نظامی آمریکا و غیر آمریکا هستند .

حزب نوری المالی در بیانیه خود حضور نظامیان تروریست آمریکایی در عراق را بعد از تصمیم پارلمان و درخواست دولت عراق غیر قانونی و ادامه این حضور را غیر موجه دانست.

به دنبال حمله تروریستی آمریکا به کاروان حامل سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس ، جانشین رییس سازمان الشحدی الشعبی در سیزدهم دی و شهادت آن ها، پارلمان عراق حضور نظامیان آمریکایی در این کشور را با توجه به پایان جنگ علیه داعش، غیرقانونی و غیرضروری خواند و از دولت خواست درخواست استمداد از واشنگتن را لغو کند.

این اقدام تروریستی آمریکا موجی از اعتراض ها و احساسات ضد آمریکایی به راه انداخته است به گونه ای که قرار است فردا (جمعه) تظاهرات میلیونی در اعتراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الدعوه عراق برای تظاهرات ضد آمریکایی فردا فراخوان داد

حزب الدعوه عراق برای تظاهرات ضد آمریکایی فردا فراخوان داد