مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:552020-01-23دانش

آموزش بیش از 250 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی


محمدحسین امید روز پنجشنبه در همایش نظام حقوقی دانشگاه ها و دانشگاه جامع علمی کاربردی در تعامل با نهادهای اداری، قضایی و نظارتی در مشهد افزود: در این همایش قصد داریم تناقضات یا سوء تفاهم های شکل گرفته در نحوه اجرای قوانین در مراکز غیر دولتی مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی اغلب در کارخانه ها و مراکز کشاورزی که زیرساخت مناسبی برای تشکیل کلاس های آموزشی داشته، ایجاد شده است تا پس از فراغت از تحصیل، دانش آموختگان، نیازی به آموزش های مقدماتی برای شروع کار نداشته باشند.

وی گفت: نزدیک به 30 سال از ایجاد اولین مرکز علمی کاربردی در کشور می گذرد و این مراکز با هدف پاسخگویی به خیل عظیمی از علاقه مندان ورود به دانشگاه ها در کنار سایر دانشگاه ها با رویکرد متفاوت ایجاد شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: برخی دوره های تشکیل شده فقط برای یک نیمسال است و برخی دیگر با توجه به نیاز جامعه در دوره های مختلف تکرار شده است و این یکی از نشانه های پویایی این دانشگاه می باشد.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در ادامه این همایش گفت: با توجه به وجود افراد بسیار دارای صلاحیت تدریس در کشور، برای این امر باید انتخاب اصلح در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 250 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی

آموزش بیش از 250 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی