مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:452020-01-23اقتصادي

2766 کنتور هوشمند در چاه های کشاورزی قزوین نصب شده است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت:تاکنون2766 چاه کشاورزی دارای کنتور هوشمند شده و 2988 مورد باقیمانده که در دو سال آینده همه چاه های کنتور دار به سیستم مرکزی متصل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یدالله ملکی در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان قزوین و کارگروه سازگاری با کم آبی که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: پس از بحران ایجاد شده در منابع آبی همه استان ها موظف شدند تا با تشکیل کارگروه سازگاری با کم آبی نسبت به مدیریت منابع آبی اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت آبخوان ها، میزان برداشت آب و نیز آب قابل برنامه ریزی باید بتوانیم از بحران آینده جلوگیری کنیم.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر در بسیاری از دشت های کشور شاهد برداشت های بیش از ظرفیت هستیم لذا با افت شدید آب های زیرزمینی مواجهیم که در کارگروه سازگاری با کم آبی دنبال توقف افت شدید آب های زیرزمینی و بازگشت به شرایط قبل از بحران هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین یادآور شد: بر اساس برنامه ششم توسعه باید افت آب های زیرزمینی متوقف شود و امیدواریم در دو سال آینده به وضعیت مطلوبی برسیم.

وی گفت: مهمترین هدف ما در برنامه های ارائه شده صرفه جویی در منابع آبی است و با برنامه های مدیریت در تلاشیم بدون هزینه کردن و اختصاص اعتبار به اهداف خود دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2766 کنتور هوشمند در چاه های کشاورزی قزوین نصب شده است

2766 کنتور هوشمند در چاه های کشاورزی قزوین نصب شده است