مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:402020-01-23سياسي

ایران پیروز میدان نبرد با تمدن غرب هویت کش


عملیات انتقام و حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، موازنه قدرت را تغییر داد و با غرب منحط هویت کش وارد یک نبرد تمدنی شده ایم و به طور قطع پیروز میدان ما هستیم.

- نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سالن دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ایران پیروز میدان نبرد با تمدن غرب هویت کش عملیات انتقام و حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، موازنه قدرت را تغییر داد و با غرب منحط هویت کش وارد یک نبرد تمدنی شده ایم و به طور قطع پیروز میدان ما هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام و رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سالن دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تروریست های ساخته و پرداخته غرب زمانی دوم سوم خاک سوریه و یک سوم خاک عراق را در اشغال داشتند اما در نهایت شکست خوردند و این پیروزی مدیون تقوا، ایمان و فداکاری شهید سلیمانی و همرزمانش است.

سرادر سرتیپ پاسدار دکتر احمد وحیدی افزود: دهها میلیون مردم هوشمند و با ذکاوتی که برای تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش آمدند و شعار انتقام دادند به خوبی می دانستند که چه می گویند و به دنبال چه چیزی هستند و دشمن ضربه ای مهلک را متحمل شدند و این برایشان سخت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پیروز میدان نبرد با تمدن غرب هویت کش

ایران پیروز میدان نبرد با تمدن غرب هویت کش