مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:352020-01-23دانش

مدیرکل حقوقی وزارت علوم: دانشگاه ها همکاری خوبی با قضات دارند


دکتر حسین آقابابایی عصر پنجشنبه در کارگاه آموزشی همایش نظام حقوقی دانشگاه ها و دانشگاه جامع علمی کاربردی در مشهد افزود: انتظار وزارت علوم و دانشگاه ها از قضات این است که به مواد قانونی از جمله ماده 64 توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: وزارت علوم و دانشگاه ها این آمادگی را دارند تا در مسائل مربوط به آموزش، پژوهش و همه حوزه های تخصصی مربوط به جذب اعضای هیات علمی یا مسائل مختلف در تعامل و فهم مشترک برای اجرای بهتر قانون با قضات همکاری کنند.

وی گفت: انتظار از روسای دانشگاه ها تلاش برای گسترش مرزهای دانش است و نباید درگیر مسایل مختلف شوند زیرا اگر وزارت علوم درگیر مسایل مختلف شود نمی تواند خوب تصمیم بگیرید.

مدیر کل دفتر حقوقی وزارت علوم افزود: برداشت متفاوت از قانون توسط قضات و مجریان قانون و دانشگاه ها سبب شده این همایش با هدف نزدیک شدن دیدگاه ها و درک بهتر از قانون و تفسیرهای آن برگزار شود.

عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینای همدان نیز با اشاره به شرایط حاکم بر بکارگیری مدرسان و قرارداد حق التدریس در دانشگاه ها گفت: همه دانشگاه ها و موسسات دولتی و غیر دولتی این اختیار را دارند که مدرسان را به صورت حق التدریس به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل حقوقی وزارت علوم: دانشگاه ها همکاری خوبی با قضات دارند

مدیرکل حقوقی وزارت علوم: دانشگاه ها همکاری خوبی با قضات دارند