مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-23اقتصادي

تاسیسات فاضلاب شهر دماوند نیازمند اعتبار 300 میلیارد تومانی است


رحمت الله محمدی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان دماوند، هدف از یجاد تاسیسات فاضلاب شهری را ارتقا بهداشت عمومی جامعه و حفظ محیط زیست برشمرد و اظهار داشت: حفظ آب های زیرزمینی یکی از اولویت ها است که با اجرای این پروژه در شهرستان، این مهم محقق می شود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه فاضلاب شهر دماوند در قالب چهار بخش شامل که شامل شبکه جمع آوری فاضلاب بطول 250 کیلومتر، تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت 16 هزار متر مکعب در شبانه روز، خط انتقال بطول 7 کیلومتر با قطر 600 تا یک هزار میلیمتر در عمق 21 متر و ایستگاه پمپاز یک سوم شهر می باشد که این طرح برای افق سال 1425 طراحی شده است.

این مسئول بیان کرد: هزینه برآورد شده برای اجرای این پروژه نزدیک به 180 میلیارد تومان است و یک تصفیه خانه فاضلاب نیز با ظرفیت 16 هزار مترمکعب در شبانه روز برای آن دیده شده است.

وی کل اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه فاضلاب شهری را 300 میلیارد تومان برآورد و خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی های که توسط فرماندار شهرستان صورت گرفته، در تلاش هستیم ردیف ملی برای این پروژه ایجاد کنیم تا در اجرای آن تسریع صورت گیرد.

محمدی ادامه داد: این شرکت از منابع جاری خود بخشی از پروژه را که شامل 30کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، 7 کیلومتر خط انتقال و دیگر بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات فاضلاب شهر دماوند نیازمند اعتبار 300 میلیارد تومانی است

تاسیسات فاضلاب شهر دماوند نیازمند اعتبار 300 میلیارد تومانی است