مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-23سياسي

بیانیه گام دوم و سند پیشرفت در راستای مهدویت و نگاه به آینده هستی است


معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به دلیل اهمیت بحث انتظار و مهدویت تأکید کرد که بیانیه گام دوم و سند پیشرفت در راستای مهدویت و نگاه به آینده هستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام نجف لک زایی در افتتاحیه همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت الله العظمی خامنه ای که به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سالن شیخ طوسی این پژوهشگاه برگزار شد، با بیان اینکه الان دو سند بسیار مهم در کشور خودمان پیش رو داریم، گفت: یکی بحث الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و دوم بیانیه هم با انگیزه دینی و اسلامی نگاه کنیم و با سند پیشرفت هم با رویکرد دینی برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه باید زمینه ساز ظهور منجی باشیم، افزود: جنبه دیگر اهمیت این بحث برای ما مربوط به بحث تمدن اسلامی می شود، در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها دیده می شود که تمدن کامل اسلامی با ظهور تحقق پیدا می کند و از سوی دیگر در پنج مرحله ترسیم شده برای تحقق اهداف اسلامی از سوی ایشان باز هم مرحله پنجم با فرمایشی که در باب ظهور دارند به همه می رسند.

حجت الاسلام لک زایی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم برخورد پژوهشی با موضوع مهدویت و انتظار اظهار داشت: پژوهشکده مهدویت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم و سند پیشرفت در راستای مهدویت و نگاه به آینده هستی است

بیانیه گام دوم و سند پیشرفت در راستای مهدویت و نگاه به آینده هستی است