مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-23اقتصادي

رکورد جدید در تولید کارخانه فولاد چهارمحال و بختیاری ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی اظهار داشت : این مجتمع با اتکا به توان نیروهای متخصص خود، تولید ماهانه را که از کمتر از 50 هزار تن در ماه سال گذشته بود به 70 هزار و 305 تن در دیماه امسال افزایش داد، که این رکورد در تاریخ راه اندازی این مجتمع بی سابقه بوده است.

وی، پیش بینی تولید محصول این مجتمع صنعتی در سالجاری را 700 هزار تن برآورد کرد و افزود: عملیات ساخت کارخانه فولاد استان از سال 86 با ظرفیت اولیه تولید سالانه 800 هزار تن آغاز شد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ،افزود: مرحله احیا تبدیل گندله به آهن اسفنجی در این مجتمع صنعتی انجام و فولاد چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین واحد فولادی از طرح های هفتگانه فولاد کشور به بهره برداری رسید.

رستمی تصریح کرد: بخش عمده ای از محصول فولاد اسفنجی تولیدی این مجتمع به صنایع فولاد مبارکه اصفهان ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از ابتدای عملیات ساخت طرح فولاد چهارمحال و بختیاری تا سال 92 حدود 4 هزار میلیارد ریال اعتبار در این طرح هزینه شد، که با واگذاری 65 درصد این کارخانه به فولاد مبارکه، این بخش 6 هزار میلیارد ریال در ساخت کارخانه سرمایه گذاری کرد و 35 درصد مابقی را سازمان ایمیدرو خریداری و سرمایه گذاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جدید در تولید کارخانه فولاد چهارمحال و بختیاری ثبت شد

رکورد جدید در تولید کارخانه فولاد چهارمحال و بختیاری ثبت شد