مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-23اقتصادي

پرداخت بیش از 44 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در کشور


44هزارو200میلیاردتومان برای طرحهای عمرانی در9 ماهه امسال درکشور پرداخت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هزار و800 میلیارد تومان برای جبران خسارت زیرساختهای زندگی مردم تخصیص یافته است وهزینه می شود.

رییس سازمان برنامه وبودجه گفت: از این میزان 1100 میلیارد تومان وام باکارمزد پایین و700 میلیاردتومان هم وام بلاعوض برای بهسازی و ساخت منازل روستاییان خسارت دیده از سیلاب در جنوب استان است.

این مسؤول ادامه داد: میزان خسارت برآورد شده تاکنون 38هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون 20هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه وبودجه افزود: پرداختهای مورد نیاز در بخش جاری کشور انجام شده و در بخش عمرانی هم 44هزار و 200 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در 9 ماهه امسال در کشور پرداخت کردیم.

این مسؤول بیان کرد: تا پایان سال 99 میزان 1300کیلومتر راه آهن را در کشور تامین بودجه می کنیم و تحویل می دهیم که یکی راه آهن چابهاربه زاهدان است.

نوبخت ادامه داد: برنامه ریزی لازم با وجود تحریمها پیش بینی شده تا خللی در پرداخت حقوقهای ماهانه، یارانه و کمک هزینه معیشتی پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 44 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در کشور

پرداخت بیش از 44 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در کشور