مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-23سياسي

برگزاری 140 ویژه برنامه ایام فاطمیه در کردستان


رییس شورای هیات مذهبی کردستان گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش و فرا رسیدن ایام فاطمیه، 140 مراسم در استان کردستان برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان رییس شورای هیات مذهبی کردستان گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش و فرا رسیدن ایام فاطمیه، 140 مراسم در استان کردستان برگزار می شود.

نورعلی خزاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به زمان برگزاری برنامه های ایام فاطمیه در کردستان، اظهار کرد: از پنجم تا دهم بهمن ماه هر شب در مهدیه سنندج به همت هیئات مذهبی برپا می شود.

وی افزود: سخنران این مراسم آیت الله قادری از حوزه علمیه قم و مداح این برنامه ها در شهرستان سنندج شیخ جعفری، قاسمی و مظاهری از مداحان بومی استان خواهند بود.

رییس شورای هیات مذهبی استان کردستان با اشاره به اینکه نظیر این برنامه ها در سایر شهرهای استان در سطح هیات مذهبی، حسینیه ها و مساجد برگزار می شود، اعلام کرد: این برنامه های مردمی با همکاری و مشارکت 610 هیئت مذهبی استان و با موضوع قرآن و عترت برگزار می شود.

خزاعی برگزاری 30 گفتمان مقاومت و استقامت با موضوع انقلاب اسلامی تا پایان سال جاری را از برنامه های هیات مذهبی استان دانست و افزود: این برنامه ها با موضوع وحدت اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 140 ویژه برنامه ایام فاطمیه در کردستان

برگزاری 140 ویژه برنامه ایام فاطمیه در کردستان