مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-23اقتصادي

بهره برداری از بیمارستان «آفتاب هشتم» در خور و بیابانک


پس از 11 سال انتظار مردم در منطقه محروم شرقی ترین نقطه استان اصفهان و در قلب کویر خور و بیابانک، بیمارستان 32 تختخوابی «آفتاب هشتم» این شهرستان به بهره برداری رسید.

- پس از 11 سال انتظار مردم در منطقه محروم شرقی ترین نقطه استان اصفهان و در قلب کویر خور و بیابانک، بیمارستان 32 تختخوابی آفتاب هشتم این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ عملیات ساخت این بیمارستان از سال 87 در زمینی به مساحت 22 هزار و 700 متر مربع و زیربنای 3 هزار و 400 متر مربع آغاز و برای ساخت آن، 15 میلیارد تومان هزینه شد.

این بیمارستان دارای 6 پزشک متخصص و بخش هایی مانند اورژانس، رادیولوژی، دیالیز، درمانگاه تخصصی، زایشگاه، بستری داخلی، 2 اتاق عمل و پد اورژانس هوایی است.

با بهره برداری از بیمارستان آفتاب هشتم شهرستان خور و بیابانک که در فاصله 420 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار گرفته، بیماران از مراجعه به سایر شهرستان ها و استان ها، بی نیاز می شوند.

گفتنی است، بیمارستان آفتاب هشتم خور و بیابانک یکی از طرح های پویش 2050 است که در این طرح هزارطرح بهداشتی و درمانی از جمله 66 بیمارستان با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور تا هفته سلامت (اوایل اردیبهشت 99) افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان «آفتاب هشتم» در خور و بیابانک

بهره برداری از بیمارستان «آفتاب هشتم» در خور و بیابانک