مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-23سياسي

برگزاری سومین همایش ملی فقه و هنر در شیراز


سومین همایش ملی «فقه و هنر» با موضوع تئاتر و سینما با حضور اندیشمندان، فرهنگوران، هنرمندان و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس سومین همایش ملی فقه و هنر با موضوع تئاتر و سینما با حضور اندیشمندان، فرهنگوران، هنرمندان و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در شیراز برگزار شد.

سومین همایش ملی فقه و هنر با موضوع تئاتر و سینما با حضور اندیشمندان، فرهنگوران، هنرمندان و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه طی روزهای چهارشنبه دوم و پنجشنبه سوم بهمن در شیراز برگزار شد.

همایش ملی فقه و هنر که روز چهارشنبه دوم بهمن در شیراز و با حضور مسئولان، شخصیت های علمی، علما و فضلا و مدرسان حوزه علمیه کشور آغاز به کار کرده بود، امروز پنجشنبه و با سخنرانی جمعی از پژوهشگران، اندیشمندان و صاحبنظران در حوزه های هنر و فقه، به کار خود پایان داد.

صبح اولین روز این همایش با سخنرانی حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز؛ عبدالرزاق موسوی، رییس شورای اسلامی شهر شیراز؛ آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز؛ سیدمحمدحسین نواب، مدیر مدرسه اسلامی هنر؛ آیت الله ابوالقاسم علیدوست، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، مدرس خارج فقه و اصول و دبیر علمی همایش سخنرانی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین همایش ملی فقه و هنر در شیراز

برگزاری سومین همایش ملی فقه و هنر در شیراز