مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-23سياسي

انقلاب اسلامی مردم را عزتمند کرد/ جوانان تاریخ معاصر ایران را بخوانند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم صاحب عزت و کمال هستند گفت: جوانان باید تاریخ معاصر به ویژه از مشروطیت تا امروز را مطالعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی ضمن قدردانی از مردم شریف همدان برای حضور پرشکوه در مراسم تشییع شهدای این سانحه اظهار کرد: مقاومت از مفاهیمی است که نیازمند توضیح و تبیین دارد و یک راهبرد عقلایی و منطقی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هنوز ابهاماتی در رابطه با سانحه هواپیمایی وجود دارد افزود: اگر چه نیروهای مسلح بحث خطای انسانی را مطرح کرده اند اما فرضیه های قابل توجه دیگری وجود دارد که انشاءالله این ابهامات برای مردم و خانواده های شهدا مشخص خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه جانفشانی شهدا را در مسیر تحقق مقاومت دانست و تصریح کرد: در دوران حکومت امام علی(ع) دشمن داخلی و خارجی به شدت به سرزمین اسلام هجوم آوردند به طوری که معاویه خارج از منطقه و جنگ جمل و خوارج از داخل منطقه را تحت فشار قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه چهار سال و 9 ماه از حکومت حضرت علی(ع) همراه با جنگ و درگیری بود ادامه داد: ایشان پس از 25 سال خانه نشینی و ورود به حکومت بیش از چهار سال جنگید، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی مردم را عزتمند کرد/ جوانان تاریخ معاصر ایران را بخوانند

انقلاب اسلامی مردم را عزتمند کرد/ جوانان تاریخ معاصر ایران را بخوانند