مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-23سياسي

انتقال زندان مرکزی یزد به خارج از شهر


بازرس کل استان یزد با اشاره به درخواست های دستگاه قضایی استان یزد گفت: انتقال زندان مرکزی یزد به خارج از شهر از مطالبات مردم و دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اکبر طالبی ظهر پنجشنبه در دیدار رییس کل دادگستری استان یزد با کارکنان دستگاه قضایی استان یزد اظهار داشت: افرادی فرصت طلب، ویژه خور، یقه سفید و زالوصفت بر سر اقتصاد کشور سیطره یافته اند و خصوصی سازی های غیرمنصفانه که به تاراج بیت المال انجامید، از وقایعی است که همه ما خواستار و پیگیر اصلاح آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و درخواستهای دادگستری استان یزد بیان کرد: ساختمان کانون اصلاح و تربیت بعد از 10 سال هنوز تکمیل نشده است که امیدواریم برای تسریع در روند احداث اقدام شود.

طالبی همچنین انتقال زندان مرکزی یزد به خارج از شهر، تأمین خودروی استاندارد اعزام زندانیان به مراکز درمانی و قضایی و احداث ساختمان دادگستری در برخی شهرستانها را از دیگر نیازهای قضایی استان برشمرد.

بازرس کل استان یزد ادامه داد: اداره کل پزشکی قانونی استان یزد نیز فضایی بسیار نامناسب دارد که لازم است اعتبارات لازم برای ساخت آزمایشگاه و ایجاد سالن تشریح تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندان مرکزی یزد به خارج از شهر

انتقال زندان مرکزی یزد به خارج از شهر