مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:362020-01-23اقتصادي

استان خراسان رضوی از ظرفیت 300 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برخوردار است


علی رسولیان روز پنجشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه های سرمایه گذاری بخش مرکزی مشهد افزود: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان در کمتر از یک سال تاکنون 163 معین اقتصادی ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در روستاهای استان را برعهده گرفته اند و این روند رو به افزایش است.

وی ادامه داد: هم اکنون 883 پروژه با سه هزار و 500 زمینه اقتصادی مختلف و ایجاد سه هزار شغل در یک هزار و 125 روستای استان اجرا شده یا در حال پیگیری است و تاکنون تفاهمنامه هایی با سرمایه گذاری 128 هزار میلیارد تومان امضا شده که در حال اجراست.

وی گفت: استان خراسان رضوی به برکت بارگاه ثامن الحجج (ع) و وجود سالانه حدود 32 میلیون زائر از ظرفیت سرمایه گذاری و اشتغال بسیار برخوردار است و مسوولان ارشد استان نیز برای تسهیل امور در این راستا تمام تلاش خود را بکار گرفته اند و همه ارکان استان برای توسعه اقتصادی صمیمانه پای کار هستند.

رسولیان با اظهار امیدواری نسبت به افزایش همکاری های جمعی در راستای شکوفا سازی اقتصاد استان ذیل برنامه های مثلت توسعه اقتصادی و فرهنگی افزود: بر اساس آخرین اعلام مرکز آمار ایران هم اکنون نرخ بیکاری در استان خراسان رضوی 6،03 درصد است که از متوسط کشوری چهار درصد کمتر و نرخ مشارکت اقتصادی استان نیز به 52،5 درصد رسیده در حالی که این نرخ در کشور 44 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان خراسان رضوی از ظرفیت 300 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برخوردار است

استان خراسان رضوی از ظرفیت 300 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برخوردار است