مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-23اقتصادي

پیش بینی رشد نجومی اسپیکرهای هوشمند تا سال 2022!


کارشناسان به تازگی برآورد و اعلام کرده اند که بازار اسپیکرهای هوشمند تا سال 2022 میلادی به بالغ بر 27 میلیارد دلار خواهد رسید.

- کارشناسان به تازگی برآورد و اعلام کرده اند که بازار اسپیکرهای هوشمند تا سال 2022 میلادی به بالغ بر 27 میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسپیکرهای هوشمند یکی از آن دسته از گجت هایی هستند که این روزها از محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی کاربران برخوردار شده است.

به طور کلی در توصیف وظایف و معرفی اسپیکرهای هوشمند باید گفت که این گجت های هوشمند به کاربران امکان می دهند تا در صورت داشتن مشغله، وسایل خانگی خود را با دستورهای صوتی کنترل کنند، به عنوان مثال، از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار روز مطلع شوند، تایمر و زنگ هشدار برای خود تنظیم کنند، با دوستان و خانواده خود تماس صوتی برقرار کرده و به مخاطبان موردنظر خود پیام متنی ارسال کنند.

همه این کارها بدون دخالت دست کاربر و تنها با ارسال یک پیام و دستور صوتی به اسپیکر هوشمند انجام خواهد گرفت.

حالا بر اساس گزارشی که در وب سایت PC mag امده است، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری اعلام کرده اند که میزان فروش اسپیکرهای هوشمند در سال 2019 میلادی به 12 میلیارد دلار رسیده این در حالیست این رقم در سال 2016 میلادی تنها 900 میلیون دلار ثبت و اعلام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد نجومی اسپیکرهای هوشمند تا سال 2022!

پیش بینی رشد نجومی اسپیکرهای هوشمند تا سال 2022!