مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-23سياسي

آیت الله خرازی فرزند زمانه خویش بودن را به تصویر کشید


مدیر حوزه های علمیه کشور یکی از برجسته ترین خصوصیات فردی آیت الله خرازی را فرزند زمانه خویش بودن در عرصه علمی و تحقیقی دانست - ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه کشور یکی از برجسته ترین خصوصیات فردی آیت الله خرازی را فرزند زمانه خویش بودن در عرصه علمی و تحقیقی دانست آیت‎الله اعرافی امروز در آیین اختتامیه بیست و یکمین سال کتاب و سومین جشنواره مقالات علمی حوزه های علمیه کشور در مدرسه عالی دارالشفا با ذکر این مطلب شیوه و روش صحیح و اخلاق از مهمترین بایسته های یک پژوهش است گفت: منهج و روش شناسی درست و همچنین اخلاق متناسب با حوزه پژوهش دو رکنی است که می تواند پژوهش را در خدمت بشریت قرار دهد.

وی افزود: زمانی که پژوهش، در حوزه تولید اندیشه دینی و معارف اسلامی قرار گیرد، حساسیتی مضاعف می‎یابد زیرا در پژوهش دینی و اثر دینی، می دانیم که می خواهیم این خروجی نظریه و فکر را به صاحب شریعت و خداوند متعال نسبت دهیم.

میدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: وقتی با پژوهش های دینی سرو کار داریم گاهی با یک اشتباه، یک جامعه در مسیر گمراهی قرار خواهد گرفت و از دیگر سوی با یک کار دست، جهانی می تواند در یک مسیر صحیح قرار گیرد.

وی با ذکر این مطلب که احترام به همه سنن پژوهشی در دنیا، نباید از اصول و سنن پژوهشی حوزوی غافل شویم بیان کرد: روش های اصیل و دقیقی حوزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خرازی فرزند زمانه خویش بودن را به تصویر کشید

آیت الله خرازی فرزند زمانه خویش بودن را به تصویر کشید