مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-23سياسي

حماسه 6 بهمن مردم آمل در تاریخ انقلاب ماندگار شده است


استاد دانشگاه و فرمانده سپاه آمل در زمان وقوع حماسه ششم بهمن سال 60 گفت: حماسه و مقاومت مردم آمل در تاریخ انقلاب ماندگار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد شعبانی بعدازظهر پنجشنبه در همایش استانی حماسه ششم بهمن در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ششم بهمن سال 60 در آمل اظهار داشت: مردم آمل با خلق این حماسه و مقاومت مردمی در تاریخ انقلاب ماندگار شدند و در وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام راحل نیز به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان، سپاه شهرستان با 23 پاسدار در کنار نیروهای مردمی با منافقان در جنگ جنگل مقابله و مبارزه می کرد، افزود: حمایت ها و کمک های نیروهای مردمی سبب شد تا غائله منافقان در جنگ جنگل شکسته شود و سپاه با کمک مردم توانست، منافقان را دستگیر کند.

سردار شعبانی با اشاره به رشادت های مردم انقلابی آمل تصریح کرد: منافقان درپی تسخیر و محاصره آمل و منطقه بودند اما با مقاومت و جان نثاری مردم آمل، به هدف شومشان نرسیدند و شکست خوردند.

این استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: تأثیرگذاری مردم آمل و خلق حماسه ششم بهمن به گونه ای بود که حضرت امام راحل در بخشی از وصیت نامه خود از آنان تشکر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 6 بهمن مردم آمل در تاریخ انقلاب ماندگار شده است

حماسه 6 بهمن مردم آمل در تاریخ انقلاب ماندگار شده است