مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-23سياسي

راز محبوبیت سپهبد سلیمانی از منظر آیت الله شاهچراغی


نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان سمنان با اشاره به جایگاه والای شهید سردار سلیمانی در بین مردم راز محبوبیت و عظمت سپهبد شهید سلیمانی را اخلاص وی دانست.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان سمنان با اشاره به جایگاه والای شهید سردار سلیمانی در بین مردم راز محبوبیت و عظمت سپهبد شهید سلیمانی را اخلاص وی دانست.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان که پنج شنبه 3بهمن ماه در محل دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد : مسئولان ستاد دهه فجر برنامه های این ایام الله دهه فجر را به صورت انقلابی و همراه با شور و شعار برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : یکی از برنامه های اعلام شده در این جلسه که برای اینجانب خوشحال کننده بود ، آن است که سمت و سوی برنامه های ایام الله دهه فجر، امسال به روستاها و مناطق نیز کشیده شده است.

آیت الله شاهچراغیبر لزوم توجه به کیفیت برنامه ها در دهه فجر تاکید کرد و گفت: اسلام طرفدار کیفیت است نه کمیت و لذا باید توجه کرد تا برنامه ها با کیفیت و بهره مندی مناسب برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز محبوبیت سپهبد سلیمانی از منظر آیت الله شاهچراغی

راز محبوبیت سپهبد سلیمانی از منظر آیت الله شاهچراغی