مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-23بين الملل

مأموریت انتقام از آمریکا برعهده یگان سرّی 910 حزب الله است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه قطری الجزیره در گزارشی به معرفی یگان 910 جنبش حزب الله لبنان پرداخت و آن را مجموعه کاملا محرمانه اطلاعاتی و هجومی متشکل از افراد نخبه خواند که از گروه های کوچک تشکیل شده و نحوه کار آن شبکه های، - یک شبکه قطری در گزارشی به معرفی یگان 910 جنبش حزب الله پرداخت، یگانی سرّی با نیروهای نخبه و کارکشته که رژیم صهیونیستی فرمانده آن را شبح نامیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، شبکه قطری الجزیره در گزارشی به معرفی یگان 910 جنبش حزب الله لبنان پرداخت و آن را مجموعه کاملا محرمانه اطلاعاتی و هجومی متشکل از افراد نخبه خواند که از گروه های کوچک تشکیل شده و نحوه کار آن شبکه های، غیر منفصل و تکاملی است.

در این گزارش آمده است: این یگان عملیات خارجی حزب الله لبنان است که به صورت مستقیم به امنیت نظامی آن مرتبط است و مسؤولیت اجرای عملیات های حزب الله در خارج خاک لبنان را بر عهده دارد.

از نظر جغرافیایی بنا به گفته نیکولاس راسموسن مدیر مرکز ضد تروریسم آمریکا، اعضای این یگان در سرتاسر جهان پراکنده هستند و بر اساس گفته متیو لِوِت مدیر برنامه ضد تروریسم و اطلاعات در پژوهشکده واشنگتن، آماده زدن اهداف آمریکا و اسراییل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت انتقام از آمریکا برعهده یگان سرّی 910 حزب الله است؟

مأموریت انتقام از آمریکا برعهده یگان سرّی 910 حزب الله است؟