مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 06:002020-01-23سياسي

نخستین رویداد «تولید و محتوای تخصصی» بسیج در گیلان برگزاری می شود


محمد درخشان، دبیر اجرایی رویداد تولید و محتوای استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزار نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج گیلان گفت: - نخستین رویداد تولید و محتوای تخصصی بسیج در گیلان برگزاری می شود دبیر اجرایی رویداد تولید و محتوای تخصصی گیلان از برگزاری این رویداد به همت بسیج دانشجویی استان خبر داد.

محمد درخشان، دبیر اجرایی رویداد تولید و محتوای استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزار نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج گیلان گفت: این رویداد برای اولین بار در کشور به صورت همزمان در استان های مختلف اجرا می شود.

درخشان مطرح کرد: این رویدای سال گذشته برای اولین بار در تهران با حضور تیمی از سایر استان ها توسط سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

دبیر اجرایی رویداد تولید و محتوای استان گیلان تصریح کرد: امسال مرحله اول این رویداد به صورت استانی برگزار می شود و تیم های برگزیده به دورنهایی که در تهران اجرا می شود راه پیدا می کنند.

وی گفت: برگزاری این رویداد به این صورت است تیم های که در حوزه اپلیکیشن اندروید، بازی اندروید و انیمیشن (دو بعدی) توانایی تولید داشته باشند، ثبت نام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد «تولید و محتوای تخصصی» بسیج در گیلان برگزاری می شود

نخستین رویداد «تولید و محتوای تخصصی» بسیج در گیلان برگزاری می شود