مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:502020-01-23اقتصادي

برنامه ریزی برای جذب نیروهای بومی در سال آینده


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: از دی ماه سال گذشته تا شهریور امسال هزار و 560 نیروی محلی در شرکت‎های مستقر در منطقه پارس جذب شده اند.

- مرکز بوشهر، سید پیروز موسوی افزود: واحد اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جذب نیروی بومی را در صنایع فعال در منطقه در دستور کار قرارداده است.

وی با بیان اینکه استخدام این افراد با نام، کد ملی، آدرس و مشخصات شفاف انجام شده است، گفت: استخدام این نیروها با حضور اعضای شوراهای شهر و روستا و مسئولین محلی از جمله فرمانداران راستی آزمایی شده است.

موسوی با اشاره به این که 300 نفر از این افراد از بومیان شهرستان عسلویه بوده اند افزود: بر اساس آمار فرمانداری شهرستان عسلویه، پیش از این 600 نفر بیکار در این شهرستان وجود داشت که با جذب صورت گرفته این مساله کاهش چشمگیری پیدا کرده است و با برنامه ریزی که داریم امیدواریم با تداوم برنامه های جذب در صنایع مختلف منطقه در سال آینده بتوانیم از به صفر رسیدن تعداد افراد بیکار در عسلویه خبر دهیم.

وی افراد جذب شده در صنایع مختلف در طول یک سال گذشته را عمدتا از شهرستان های پیرامونی از جمله، عسلویه، دیر، جم و کنگان بر شمرد و گفت: پس از این شهرها، افراد شاغل از سایر نقاط استان از جمله بوشهر، برازجان، خورموج و تنگستان و دیگر شهرهای استان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای جذب نیروهای بومی در سال آینده

برنامه ریزی برای جذب نیروهای بومی در سال آینده