مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-23اقتصادي

937 میلیارد ریال برای طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت


علی شهریارپور شامگاه چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مبلغ در قالب 30 طرح اقتصاد مقاومتی این استان مازاد بر اعتبارات مصوب قانون بودجه به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: البته این میزان اعتبار اختصاص یافته به طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری مربوط به مرحله نخست است و مرحله دوم آن نیز با اولویت طرح های مهمی مانند راه آهن به زودی اختصاص پیدا می کند.

شهریارپور تصریح کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط با طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری موظفند آخرین وضعیت این طرح ها را در قالب سامانه نیپا پیگیری و نسبت به ثبت روزانه تغییرات آن اقدام کنند.

وی یادآور شد: به منظور تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از طرح راه آهن مبارکه – سفیددشت – شهرکرد 2 هزار و 500 میلیارد ریال در لایحه بودجه سال 1399 کشور پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای اجرای طرح 2 هزار و 440 واحدی مسکن محرومان روستاهای استان تاکنون 3 هزار و 384 نفر شناسایی و 2 هزار و 354 متقاضی به بانک های عامل معرفی شده اند.

سهراب رییسی تاکید کرد: از مجموع معرفی شدگان به بانک های عامل چهارمحال و بختیاری تاکنون 2 هزار و 100 متقاضی توانسته اند نسبت به عقد قرارداد تسهیلات خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

937 میلیارد ریال برای طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

937 میلیارد ریال برای طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت