مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-23ورزشي

قم قهرمان مسابقات ورزشی بیماران ام اس کشور شد


تیم هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست مسابقات بیماران ام اس قهرمانی کشور جای گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء در سال 1398 یکی از موفق ترین و شاخص ترین هیات های ورزشی قم بوده که به ریاست علی اصغر فرمانی و دبیری رسول فرمانی گام های موثری در راستای کمک به توسعه و پیشرفت ورزش این قشر در ابعاد همگانی و قهرمانی برداشته است.

این هیأت ورزشی بعد از چند دستاورد مهم از حضور موفق در مسابقات کشوری، در سومین دوره مسابقات قهرمانی ورزشکاران ام اس کشور نیز به مقام قهرمانی دست یافت، در حالی که رقابت های این دوره با حضور ورزشکاران 28 استان در قالب 30 تیم به مدت سه روز به میزبانی هیأت اصفهان به انجام رسید.

اصفهانی ها در اردوگاه شهید بهشتی این شهر میزبان ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات این دوره بودند و سرانجام رد بخش مردان تیم هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء قم بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم هیأت خراسان شمالی در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم هیأت لرستان به مقام سوم رسید.

در این دوره از مسابقات سیصد نفر ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی حضور داشتند که 152 نفر آنها در بخش بانوان و 148 نفر در قسمت آقایان بودند و رقابت برای کسب رتبه های برتر در سه رشته ورزشی دارت، شطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم قهرمان مسابقات ورزشی بیماران ام اس کشور شد

قم قهرمان مسابقات ورزشی بیماران ام اس کشور شد