مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:252020-01-23ورزشي

منعکس نشدن عملکردها عامل مغفول ماندن خدمات است


خدابخش مرادی نافچی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات شاخص دستگاه های فرهنگی و اجتماعی استان با بیان اینکه حوزه فرهنگی و اجتماعی زیر ساخت تحقق توسعه در جامعه است، افزود: پیرامون این حوزه دغدغه وجود دارد و مسائل آن وابسته به یک قشر خاص نیست و به همه افراد جامعه مرتبط است.

وی ادامه داد: اگر به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه و اهتمام لازم شود، جامعه مسیر توسعه و بالندگی را باشتاب بیشتری طی می کند.

مرادی نافچی خاطر نشان کرد: از برکات و پیامدهای توجه به امور فرهنگی و اجتماعی، ارتقای رضایت مندی، امید آفرینی، نشاط و پویایی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: بالارفتن ضریب پوشش بیمه ای کمتر از رخداد راه اندازی یک واحد تولیدی نیست ولی عملکرد حوزه اجتماعی چون به درستی تبیین نشده، در نظر مخاطبان، امر عادی و معمولی جلوه می کند.

وی به ضرورت تبیین عالمانه اقدامات و خدمات انجام شده تاکید کرد و گفت: فعالیت در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالاتری نسبت به خیلی کارها دارد و تاثیر آن در ارتقای رضایت مردم قابل توجه است.

مرادی نافچی دهه فجر را فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردها و عملکردها برشمرد و از دستگاه های فرهنگی و اجتماعی خواست تا علاوه بر گزارش پیشرفت برنامه های تدوین شده در ابتدای سال، اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منعکس نشدن عملکردها عامل مغفول ماندن خدمات است

منعکس نشدن عملکردها عامل مغفول ماندن خدمات است