مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:202020-01-23سياسي

صنعت گردشگری مهمترین ظرفیت یزد برای توسعه اقتصادی است


رییس قوه قضاییه با بیان این که در حاشیه سفر خود به یزد، هفده هیأت مسائل این استان یزد را بررسی می کنند، گفت: صنعت گردشگری در استان یزد از مواردی است که می تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و منشأ آثار بسیاری باشد.

- ایسنا/یزد رییس قوه قضاییه با بیان این که در حاشیه سفر خود به یزد، هفده هیأت مسائل این استان یزد را بررسی می کنند، گفت: صنعت گردشگری در استان یزد از مواردی است که می تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و منشأ آثار بسیاری باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی صبح امروز سوم بهمن ماه در بدو ورود خود به یزد در جمع خبرنگاران، ضمن عرض سلام و احترام به مردم یزد، خانواده شهدا و مدیران این استان، اظهار کرد: یزد علاوه بر این که قطب معدنی و صنعتی است و استانی است که دین، فرهنگ و هنر در این استان با هم آمیخته شده است.

وی استان یزد را مرکزی برای گردشگری دانست و افزود: صنعت گردشگری در این استان از مواردی است که می تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و منشأ آثار بسیاری باشد.

رییس قوه قضاییه در ادامه معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی راهگشا بودن مسائل اقتصادی را از جمله ظرفیت های گردشگری یزد عنوان کرد و گفت: در این سفر 17 هیأت نسبت به بررسی مسائل استان یزد اقدام می کنند که از این تعداد 9 هیأت در شهرستان ها و هشت هیأت نیز در مرکز استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری مهمترین ظرفیت یزد برای توسعه اقتصادی است

صنعت گردشگری مهمترین ظرفیت یزد برای توسعه اقتصادی است