مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 00:302020-01-22اقتصادي

کدام پیش بینی ها به پول می رسد؟


یک کارشناس اقتصادی، اتکا به منابع داخلی و صادرات غیرنفتی در لایحه بودجه را ویژگی بارز لایحه بودجه 1399 دانست و بخش هایی از منابع درآمدزای این لایحه را قابل تحقق ندانست؛ - یک کارشناس اقتصادی، اتکا به منابع داخلی و صادرات غیرنفتی در لایحه بودجه را ویژگی بارز لایحه بودجه 1399 دانست و بخش هایی از منابع درآمدزای این لایحه را قابل تحقق ندانست؛ ولی در ازای آن منابع قابل تحقق برای درآمدزایی را صادرات گاز، خدمات مهندسی و افزایش صادرات صنایع پایین دستی پتروشیمی برشمرد.

مجید دلاوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از خصوصیات بارز لایحه بودجه 1399، اتکا به منابع داخلی و صادرات غیرنفتی است، اظهار کرد: منابع عمده لایحه بودجه 1399 برای درآمدزایی، مالیات و اوراق قرضه است که با توجه به مشخص نبودن شرایط بازار نفت، صادرات و قیمت آن، به محقق شدن درآمدزایی از نفت نمی توان چندان امیدوار بود.

وی ادامه داد: به دلیل شفاف نبودن میزان تولید نفت و صادرات آن، بخش نفتی بودجه غیر شفاف و برآورد صادرات یک میلیون بشکه نفت، خوش بینانه است.

علاوه بر این، قیمتی که برای نفت درنظر گرفته شده واقع بینانه و قابل تحقق است ولی تحقق میزان صادرات به مسائل سیاسی بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام پیش بینی ها به پول می رسد؟

کدام پیش بینی ها به پول می رسد؟