مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 21:102020-01-22بين الملل

افشای تبانی وکیل ترامپ برای تأمین مالی رهبر مخالفان ونزوئلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رودی جولیانی وکیل شخصی رییس جمهور آمریکا به یک سرمایه دار ونزوئلایی متهم به رشوه خواری و پولشویی در آمریکا وعده داده است که در قبال حمایت از خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا، - گفته می شود وکیل شخصی رییس جمهور آمریکا در قبال کمک مالی به رهبر مخالفان ونزوئلا از سوی یک فرد متهم به پولشویی و رشوه خواری، از این متهم در برابر وزارت دادگستری آمریکا دفاع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی روز چهارشنبه در گزارشی اختصاصی به نقل از چهار فرد مطلع نوشت، الخاندرو بتانکورت تاجر ونزوئلایی که تحت تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا قرار داشته در اقامتگاهی در اسپانیا به جولیانی گفته است که به طور مخفیانه به گوایدو برای سرنگون کردن نیکلاس مادورو رییس جمهور قانونی ونزوئلا، کمک کرده است.

بتانکورت در مقابل از جولیانی درخواست کرده است مانع از ادامه یافتن تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا از وی به خاطر دست داشتن در پرونده پولشویی و دریافت رشوه در ایالت فلوریدا شود.

لو پارناس دستیار سابق جولیانی نیز برای اولین بار در این باره گفت، یک ماه پس از این دیدار، جولیانی از دادستان های وزارت دادگستری آمریکا درخواست کرده است در برابر پرونده بتانکورت سختگیری به خرج ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای تبانی وکیل ترامپ برای تأمین مالی رهبر مخالفان ونزوئلا

افشای تبانی وکیل ترامپ برای تأمین مالی رهبر مخالفان ونزوئلا