مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:202020-01-22پزشكي

اجرای طرح سلامت نوروزی از اواخر اسفند


مدیر مرکز اورژانس گیلان از اجرای طرح سلامت نوروزی از اواخر اسفند خبر داد و گفت: کنترل امور بهداشتی اماکن عمومی و رستوران ها در ایام عید تشدید می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر مرکز اورژانس گیلان از اجرای طرح سلامت نوروزی از اواخر اسفند خبر داد و گفت: کنترل امور بهداشتی اماکن عمومی و رستوران ها در ایام عید تشدید می شود.

پیمان اسدی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان گیلان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از اواخر اسفندماه 98 آغاز می شود و تا پایان تعطیلات عید ادامه دارد، گفت: مراکز درمانی اورژانس به مسافران خدمات پیش بیمارستانی ارائه می کنند و در صورت لزوم بیمار را به مرکز سطح بالا انتقال می دهد.

وی با اشاره به انجام اولین ماموریت اورژانس هوایی گیلان طی امروز به منظوز انتقال بیمار آستارایی به بیمارستان پورسینای رشت، اظهار کرد: کنترل امور بهداشتی اماکن عمومی و رستوران ها در ایام عید تشدید می شود.

مدیر مرکز اورژانس 115 گیلان با بیان اینکه کلیه مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان آماده باش 24 ساعته هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مطب های خصوصی در ایام نوروز، مراکز اورژانس اقدام به ارائه خدمات درمانی و تشخیصی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سلامت نوروزی از اواخر اسفند

اجرای طرح سلامت نوروزی از اواخر اسفند