مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:172020-01-22اجتماعي

مدیران آموزش و پرورش انتصابات را بر اساس سند توسعه انجام دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در کارگروه ارتقای شاخص های آموزش و پرورش خوزستان که با حضور تعدادی از مسوولان وزارت آموزش و پرورش و روسای آموزش و پرورش خوزستان در هتل فجر اهواز برگزار شد بیان کرد: این سند در ارتقای شاخص های آموزش و پرورش خوزستان بسیار تاثیرگذار است و همه مدیران این حوزه باید از این سند استفاده کنند.

وی گفت: یکی از دغدغه های حوزه آموزش و پرورش خوزستان پایین بودن رتبه این بخش در کشور است که با تدوین این سند امید است جایگاه مناسب تری را در استان کسب کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: این طرح علمی برای بالا بردن شاخص های آموزشی و کیفی تر کردن آموزش و پرورش خوزستان است.

شریعتی بیان کرد: استانداری خوزستان نیز این قول را می دهد که از اعتبارات اجتماعی و با کمک گرفتن از شرکت ها و صنایع استان در تدوین این سند همکاری داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش کارگروه ارتقای شاخص های آموزش و پرورش خوزستان در سطح وزارتخانه با حضور معاونان وزارتی برای نخستین بار در کشور در این استان تشکیل شده است.

کوروش مودت با اشاره به اینکه فعالیت این کارگروه در بستر کار کارشناسی انجام می شود، افزود: چالش نیروی انسانی، فضای آموزشی و عدالت آموزشی از محورهای فعالیت این کارگروه است که برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران آموزش و پرورش انتصابات را بر اساس سند توسعه انجام دهند

مدیران آموزش و پرورش انتصابات را بر اساس سند توسعه انجام دهند