مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:082020-01-22اجتماعي

شهروندان ایلامی از پارک کردن خودرو در دامنه کوه ها خودداری کنند


سرهنگ رضا همتی زاده شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز پارک خودرو خانواده هایی که برای برف بازی به دامنه کوه های اطراف از جمله پشت تونل آزادی یا سرابله مراجعه کرده بودند، باعث کندی در تردد وسایل نقلیه عبوری شده بود.

وی افزود: این افراد باید آگاه باشند که با پارک ماشین خود در یک مکان نامناسب هم باعث اختلال در تردد و راهبندان می شوند و هم ناراحتی و کندی حرکت دیگر ماشین های عبوری را در پی دارند.

همتی زاده یادآور شد: هم اکنون به علت بارش سنگین برف تردد در محورهای گردنه قلندر به سرابله، آبدانان - کبیرکوه، گردنه قلاجه و دره شهر تنگه - رازیانه که از راه های ارتباطی اصلی استان هستند، بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به سرما و افت دمای هوا و تبدیل برف موجود به یخبندان، میزان لغزندگی جاده ها بیشتر می شود که رانندگان در صورت اقدام به سفر حتما زنجیرچرخ داشته باشند.

وی اضافه کرد: با وجود برف سنگین، سرمای هوا، حضور مردم در طبیعت برفی، تردد مداوم ماشین های عبوری اما با مدیریت درست و به موقع در سطح استان تمام محورها باز و تردد در آنها روان است و برخلاف محورهای مواصلاتی سایر استان ها هیچ انسداد مسیر و ماشین های در راه مانده در استان گزارش و مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان ایلامی از پارک کردن خودرو در دامنه کوه ها خودداری کنند

شهروندان ایلامی از پارک کردن خودرو در دامنه کوه ها خودداری کنند