مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-22سياسي

اقدامات یکجانبه آمریکا، جهان را ناامن تر کرده است


امیرعبداللهیان در دیدار مدیرکل وزارت خارجه دانمارک با اشاره به سابقه دیرینه مناسبات دو کشور گفت: ایران و دانمارک از توانمندی­های فراوانی برای گسترش همکاری­های دوستانه برخوردارند.

- ، امیرعبداللهیان با تأکید بر اهمیت گفتگو، نقش دیپلماسی پارلمانی در توسعه ارتباطات و همکاری­های دو کشور را مهم و ضروری خواند و افزود: گسترش ارتباطات پارلمانی، نقش مؤثری در کمک به شناخت بهتر از مواضع یکدیگر و توسعه همکاری­های مشترک دارد.

وی از برخی کشور های اروپایی به علت محکومیت نکردن اقدام تروریستی آمریکا در اقدام آشکار تروریسم دولتی علیه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این اقدام تروریستی آمریکا، مهر تاییدی بر نقض فاحش قواعد حقوق بین­ الملل است و عدم محکومیت جهانی این اقدام در تعارض با صلح و امنیت منطقه و جهان است.

او موضع اروپا برای فعال ساختن مکانیزیسم ماشه در قبال برجام را غیرسازنده خواند و فشار مجلس به دولت و وزارت خارجه مبنی بر خروج ایران از NPT را گوشزد کرد.

امیرعبداللهیان افزود: اقدامات یکجانبه آمریکا، جهان را ناامن تر کرده است.

خانم کریستینا مارکوس لاسن، مدیرکل وزارت خارجه دانمارک نیز در این دیدار بر اهمیت نقش و جایگاه ایران در منطقه تاکید کرد و افزود: تداوم گفتگو و مناسبات دوستانه با جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات یکجانبه آمریکا، جهان را ناامن تر کرده است

اقدامات یکجانبه آمریکا، جهان را ناامن تر کرده است