مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-22سياسي

خون به ناحق ریخته شده شهید سلیمانی را پیگیری می کنیم


با همکاری دستگاه قضایی خون به ناحق ریخته شده شهید سلیمانی را پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه در برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به ابعاد ترورسردار شهید سلیمانی ازدیدگاه قوانین بین الملل پرداخت و گفت: شهادت سردار سلیمانی یک اتفاق نادر در منطقه و دنیا بود که موجب عکس العمل حقوق دان ها، سیاسیون، روزنامه نگارها و اندیشمندان در سراسر جهان شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه از اقدامات بین الملی در خصوص شهادت سردار پرده برداشت و ادامه داد : اولین اقدام بین المللی ما ارسال نامه به سازمان ملل و شکایت با عنوان عملکرد تروریستی امریکا بود که آن را به سازمان ملل بصورت قانونی و مکتوب گوشزد کرده و پیگیر دریافت پاسخ هستیم.

در خصوص دفاع حقوق مشروع ایران در این اقدام وحشیانه آمریکا به سازمان ملل و شورای امنیت برای نقض فاحشی که علیه صلح و امنیت جهانی انجام دادند درخواست تحرکاتی از سوی آنان داشتیم.

همچنین با همکاری قوه قضاییه شکایتی را جهت متهم کردن آمران و عاملان این حمله وحشیانه تروریستی انجام دادیم که درزمان خود جزعیات آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سید عباس موسوی از نقض مشهود مامده 3314 منشور ملل متحد به وسیله آمریکا در منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: براساس موافقت نامه نظامی در کشور میزبان دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون به ناحق ریخته شده شهید سلیمانی را پیگیری می کنیم

خون به ناحق ریخته شده شهید سلیمانی را پیگیری می کنیم