مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-22اقتصادي

افزایش 32 درصدی سرمایه گذاری خارجی در کشور


امسال با گذشت 10 ماه از سال 98 با وجود انواع محدودیت ها، تحریم ها و کارشکنی هایی که برای جلوگیری از صادرات و مبادلات خارجی ایران انجام شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: 9 ماهه ابتدای امسال میزان سرمایه گذاری خارجی در مقایسه با مدت مشابه پارسال 32 درصد رشد داشته است.

فرهاد دژپسند عصر چهارشنبه در سومین همایش ملی شو که در بانک ملی برگزارشد، افزود: دشمنان، تمام قد ایستاده و از همه توان خود برای مقابله با ایران استفاده می کنند، اما ایران با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی توانسته این تهدیدات را کنسل کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: دشمنان پس از شروع تحریم ها تلاش داشتند در مدت سه ماه نظام سیاسی ایران را تغییر دهند، اما امروز حدود یک سال و سه ماه از آن زمان گذشته و دشمنان به اهداف خود نرسیده اند.

دژپسند خاطرنشان کرد: مردم در تشییع پیکر سردارسپهبد قاسم سلیمانی به خوبی ضمن حمایت از نظام، وفاداری خود را به شهید نشان دادند و دشمنان فهمیدند که نظام جمهوری اسلامی در ایران و منطقه مستحکم است.

وی اضافه کرد: امسال با گذشت 10 ماه از سال 98 با وجود انواع محدودیت ها، تحریم ها و کارشکنی هایی که برای جلوگیری از صادرات و مبادلات خارجی ایران انجام شد، اکنون حجم تجارت خارجی مشابه پارسال است و تغییر اندک آن به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32 درصدی سرمایه گذاری خارجی در کشور

افزایش 32 درصدی سرمایه گذاری خارجی در کشور