مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-22ورزشي

20 پروژه ورزشی دهه فجر در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی روز چهارشنبه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های کمیته ستاد استانی دهه فجر افزود: همزمان با دهه فجر امسال 180 برنامه در حوزه ورزش و 60 برنامه در حوزه جوانان اجرا خواهد شد.

حسن عزیزی از کلنگ زنی 2 مجموعه ورزشی در فردوس و طبس خبر داد و بیان کرد: احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان های طبس، فردوس، سربیشه، زیرکوه، خوسف و نهبندان به میمنت و مبارکی دهه مبارک فجر و از تدابیر دولت تدبیر و امید از دیگر برنامه ها است.

وی ادامه داد: در صورت برودت آب و هوای نامساعد در برخی شهرستان های استان، این امکان وجود دارد که تا پایان سال برخی پروژه ها به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 21 مورد همایش پیاده روی در ایام دهه فجر در استان عنوان کرد: همچنین همایش سراسری پیاده روی در شهرستان های بیرجند، قاینات، طبس و فردوس 18 بهمن ماه برگزار و به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

وی تجلیل از مدال آوران و ورزش کاران برتر، میزبانی مسابقات نونهالان منطقه ای، اعزام دومین مرحله کاروان نشاط و امید برای تجهیز 20 خانه ورزش روستایی، برگزاری 32 جشنواره ورزشی، برگزاری طرح ملی فجر تا نوروز، برگزاری محفل انس با قرآن جامعه ورزش یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه های این ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه ورزشی دهه فجر در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

20 پروژه ورزشی دهه فجر در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد