مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:352020-01-22سياسي

هم اندیشی مدیران صنایع استان یزد با مسئولان شهری


بررسی تعهدات طرفین در قبال یکدیگر در نشست هم اندیشی مدیران صنایع استان با مسئولان شهری یزد بررسی شد.

- یزد، در نشست هم اندیشی مدیران صنایع استان با مسئولان شهری، شهردار یزد واعضای شورای اسلامی شهر یزد تعهدات طرفین در قبال یکدیگر و ارائه مسائل و مشکلات شهری بررسی شد.

دبیر انجمن مدیران صنایع استان یکی از اهداف برگزاری چنین نشست هایی را ارتباط بیشتر بین مسئولان شهری وفعالان بخش خصوصی برشمرد و گفت: دراین جلسات انتظارات طرفین از یکدیگر مطرح می شود.

آزاد مرد افزود: بسیاری از خیابان ها و کوچه هایی که در مسیرکارخانجات وجود دارد دچار مشکل زیرساختی است وزمان باران مشکلات زیادی برای کارخانجات ایجاد می کند.

وی عنوان کرد: اگر شهرداری عوارض کمتری از مردم برای ساخت و ساز بگیرد به تبع آن ساخت وساز ها افزایش می یابد وشرکت های تولیدی در زمینه ساخت مسکن با رونق بیشتری فعالیت می کنند.

شهردار یزد هم در این نشست با بیان اینکه نظرات ارزشمندی در خصوص مسائل شهری توسط فعالان بخش خصوصی ارائه شد گفت: مواردی که عنوان شد دسته بندی می شود وبعد از کار کارشناسی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

عزیزی افزود: در این نشست بحث های زیست محیطی، تفکیک زباله، ترافیک شهری، آموزش و حقوق شهروندی مطرح شد که باید بیشتر به این مسائل در شهر توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی مدیران صنایع استان یزد با مسئولان شهری

هم اندیشی مدیران صنایع استان یزد با مسئولان شهری