مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-22سياسي

حضور حداکثری مردم در انتخابات جمهوریت نظام را تقویت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمد نجاتی پور روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان باغملک با مهم دانستن حضور مردم در انتخابات بیان کرد: دستگاه های اجرایی متولی برگزاری انتخابات مرّ قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و همه ادارات موظف هستند امکانات خود را در برگزاری انتخابات به کار گیرند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: اگر مردم در آبان گذشته اعتراضاتی را به شرایط اقتصادی داشتند اما در تشییع جنازه شهید سلیمانی پایبندی خود را به اصل نظام نشان دادند و اکنون هنگام آن است تا ما در عمل پاسخگوی مردم باشیم.

رییس شورای اداری شهرستان باغملک با اشاره به فشارهایی که در عرصه بینالمللی متوجه کشور شده افزود: امسال مهمترین و حساس ترین انتخابات را پیش رو داریم و تمام کوشش و توان خود را در جهت مشارکت حداکثری مردم به کار می گیریم تا ضمن نشان دادن بیطرفی خود شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

نجاتی پور خطاب به مسوولان ادارات و دستگاه های خدمت رسان دولتی بیان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور ادارات خدمات رسان از جمله آب، برق، مخابرات، شهرداری ها و غیره که در قبال خدماتشان وجوهاتی را از مردم می گیرند باید مراعات حال مردم را داشته باشند و هرگز نباید نسبت به قطع انشعابات مردم به ویژه مشترکان مسکونی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات جمهوریت نظام را تقویت می کند

حضور حداکثری مردم در انتخابات جمهوریت نظام را تقویت می کند