مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-22سياسي

اصل بی طرفی مدیران اجرایی قم در برگزاری انتخابات باید رعایت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم بر رعایت بی طرفی مدیران اجرایی در برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: باید از سوء استفاده از امکانات عمومی و دولتی در انتخابات پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن سلیمان پور ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره به لزوم برگزاری انتخاباتی سالم با امنیت و آرامش کامل در این دوره افزود: مردم بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه ای بزرگ را رقم زده و مانع از تحقق خیال خام دشمن در ایجاد فاصله میان مردم و نظام می شوند.

وی اتخاذ تدابیر و تمهیداتی جامع برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات را ضروری دانست و گفت: وزارت کشور تنها مرجع برگزاری انتخابات نیست باید بر اساس قوانین همه دستگاه های اجرایی در این زمینه همکاری کنند و بر صرفه جویی و شفاف سازی هزینه ها در برگزاری انتخابات توجه داشته باشند.

معاون استاندار قم بابیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر دوره ای در اوج اقتدار، عظمت و سربلندی قرار دارد، گفت: ایران از منظر تاریخی در هیچ دوره ای به این حد از اقتدار نبوده است که این ثمره خون پاک شهدا، حضور مردم درصحنه و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل بی طرفی مدیران اجرایی قم در برگزاری انتخابات باید رعایت شود

اصل بی طرفی مدیران اجرایی قم در برگزاری انتخابات باید رعایت شود