مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-22سياسي

گزارشگر فسادی که خبر را به اهلش برساند، مورد تشویق قرار گیرد


بنابر گفته مسئولان قوه قضاییه گزارشگر فساد زمانی باید مورد تشویق قرار بگیرد که خبر را به افراد موثر در حل آن مانند دادستان، - فرمانده انتظامی و.

داده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل طاهری در نشست مسئولان شورای تأمین شهرستان خوشاب که ظهر امروز با اصحاب رسانه و مدیران کانال ها و گروه های فضای مجازی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه خبر واحد حجت نیست، گفت: در این نوع اخبار تحقیق کنید و بعد از دریافت صدق و درستی خبر به نتیجه اگر رسیدید، منتشر کنید.

دادستان خوشاب با تاکید بر رعایت حق الناس و جلوگیری از تضییع حقوق دیگران، افزود: در نقل اخباری که با آبروی افراد دخیل هست خیلی زیاد دقت کنید چرا که در صورت ریختن آبروی فرد با هیچ چیز دیگری قابل جبران نیست.

وی با ابراز اینکه برخی از اخبار نیاز به انتشار عمومی ندارد و از طریق بیان به مسئولان مربوطه با سرعت قابل حل است، با اشاره با ماده 746 قانون جرایم رایانه ای و تعزیرات، تصریح کرد: تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب جرم است و با آن برخورد می شود.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با افشاگری خبرنگاران در رابطه با فساد و حمایت هایی که از آنها توسط قوه قضاییه انجام می شود، گفت: همانگونه که مسئولان قوه قضاییه بیان کرده اند گزارشگر فساد باید مورد تشویق قرار بگیرد ولی وقتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگر فسادی که خبر را به اهلش برساند، مورد تشویق قرار گیرد

گزارشگر فسادی که خبر را به اهلش برساند، مورد تشویق قرار گیرد