مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:002020-01-22دانش

لغو تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد


در مصوبه بیست و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره موضوع تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد، تصمیم گیری شد.

- مرکز قزوین، اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص مصوبات بیست و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو که در تاریخ 30 دی 98 مصوب شد، منتشر شد.

در این مصوبه درباره سه موضوع تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد، تغییر شیوه پذیرش در 4 رشته پر متقاضی پزشکی در دانشگاه آزاد و ثبت نام و گزینش رشته های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری به صورت مجزا از پذیرش با آزمون تصمیمی گیری شد.

در این اطلاعیه آمده است:1- دانشگاه آزاد اسلامی موظف است، تغییر رشته و انتقال 134 نفر از فرزندان اعضای هیئت علمی بر اساس مصوبه هیئت رییسه آن دانشگاه در سال 1396 به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی که فاقد شرایط و ضوابط دستورالعمل اجرایی مصوبه جلسه 735 مورخ 25 تیر سال 92 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی به شماره 69312/ و مورخ 14 مرداد سال 92 است را لغو کند.

علاوه بر این چنانچه افراد دیگری در سنوات قبل یا بعد وجود دارند که تغییررشته آن ها نیز برخلاف شرایط و ضوابط دستور العمل فوق انجام شده، تغییر رشته آن ها توسط دانشگاه آزاد لغو و وضعیت تمامی افراد فاقد شرایط و ضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

لغو تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد