مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-22بين الملل

اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی


فرودگاه هیتروی لندن قصد دارد به منظور مقابله با شیوع ویروس جدید و ناشناخته قسمت جداگانه ای را برای مسافران پروازهای مشکوک با مبدا شرق آسیا ایجاد کند.

- فرودگاه هیتروی لندن قصد دارد به منظور مقابله با شیوع ویروس جدید و ناشناخته قسمت جداگانه ای را برای مسافران پروازهای مشکوک با مبدا شرق آسیا ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرودگاه بین المللی هیترو در لندن که بدون شک یکی از بزرگترین، شلوغ ترین و پرازدحام ترین فرودگاههای جهان به شمار می رود، به دنبال انتشار خبر شیوع بیماری ناشناخته و ویروس کشنده و خطرناک در چین موسوم به کروناویروس در چین و برخی دیگر از کشورهای شرق آسیا، اعلام کرده است که به منظور مقابله با ورود و گسترش این ویروس به بریتانیا قصد دارد قسمت های جداگانه ای را برای بررسی و معاینات دقیق و پیشرفته پزشکی مسافران برخی از پروازها در این فرودگاه ایجاد کرده و اختصاص دهد.

بر اساس گزارش رویترز، گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل بریتانیا، امروز چهارشنبه در این خصوص خاطرنشان کرده است با اینکه احتمال شیوع این ویروس در بریتانیا با توجه به دوری مسافت از چین و برخی کشورهای شرق آسیا بسیار کم و پایین است، اما فرودگاه هیترو در لندن از آنجاکه میزان پروازهای زیادی از کشورهای مختلف جهان همچون شهرهای مختلف چین است، آمادگی لازم برای مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی

اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی