مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-22اقتصادي

فرصتی که افزایش نرخ ارز برای بازار داخلی تجهیزات پزشکی ایجاد کرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: حوزه تجهیزات پزشکی از حوزه هایی است که خیلی دیر کار کردن در آن شروع شد، از آنجایی که ارز دولتی به آن تخصیص داده می شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارو عصر امروز در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد.

حسن قاضی عسگر در این مراسم اظهار داشت: وقتی به اعداد و ارقام نگاه می کنیم متوجه اتفاقاتی که رخ می دهد، می شویم و باید در حوزه اقتصاد خیلی حساب شده و با سیاست های صحیح و عقلانی به پیش برویم تا بتوانیم موضوعات را مدیریت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: حوزه تجهیزات پزشکی از حوزه هایی است که خیلی دیر کار کردن در آن شروع شد، از آنجایی که ارز دولتی به آن تخصیص داده می شد، همه وارد می کردند اما زمانی که ارز تک نرخی شد پیشرفت بسیار خوبی برای توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی داشتیم.

وی در ادامه بیان داشت: به ازای هر یک میلیارد دلار واردات 50 هزار فرصت شغلی به خارجی ها منتقل می شود، شاید خیلی از تأسیسات را نتوانید تولید کنیم اما مقدار زیادی از آن را می توانیم در داخل تولید کنیم و الان زمان آن رسیده است که با افزایش نرخ ارز که داریم فعالیت خوبی در این حوزه داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی که افزایش نرخ ارز برای بازار داخلی تجهیزات پزشکی ایجاد کرد

فرصتی که افزایش نرخ ارز برای بازار داخلی تجهیزات پزشکی ایجاد کرد