مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-22سياسي

بخش قابل توجهی از نیت واقفان زنجان در حوزه درمان است


بخش قابل توجهی از نیت واقفان را حوزه درمان تشکیل می دهدواز محل درآمد موقوفات، دستگاه های دیالیز تجهیزات تهیه و در اختیار بیمارستان قرار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از اوقاف زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: یکی از وظایف سازمان اوقاف حفظ و احیای حقوق موقوفات است و اکنون این رسالت شرعی و اجتماعی خود را جدی تر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات اوقاف در راستای عمل به نیات واقفان به دستگاهای دولتی مربوط می شود، ابراز کرد: به دلیل عدم پرداخت مطالبات از طرف ادارات عمل به نیات واقفان دچار چالش شده که برای حل مشکلات به دنبال تعامل هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از نیت واقفان در استان زنجان را حوزه درمان تشکیل می دهد، یادآور شد: از محل درآمد موقوفات، دستگاه های دیالیز و دیگر تجهیزات تهیه و در اختیار بیمارستان قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز گفت،: دانشگاه علوم پزشکی به دنبال تعامل با اداره اوقاف و امور خیریه در راستای حل مشکلات موقوفات و استفاده بهتر از این ظرفیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش قابل توجهی از نیت واقفان زنجان در حوزه درمان است

بخش قابل توجهی از نیت واقفان زنجان در حوزه درمان است