مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-22سياسي

شناخت فرقه های نوظهور و مکاتب جعلی از رسالت های مبلغان است


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) یکی از رسالت های مبلغان را شناخت فرقه های نوظهور و مکاتب جعلی دانست و افزود: معرفی این فرقه های نوظهور به مردم و جوانان ضروری است.

- قم - رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) یکی از رسالت های مبلغان را شناخت فرقه های نوظهور و مکاتب جعلی دانست و افزود: معرفی این فرقه های نوظهور به مردم و جوانان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از طلاب و مبلغان خراسان جنوبی که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ از جایگاه بالایی برخوردار است و در شرایط فعلی توجه به آن ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت تبلیغ در فضای مجازی و پاسخ به شبهات، افزود: متأسفانه رشد عرفان های نوظهور موجب ایجاد انحراف در ذهن برخی از جوانان شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از رسالت های مبلغان را شناخت فرقه های نوظهور و مکاتب جعلی دانست و افزود: معرفی این فرقه های نوظهور به مردم و جوانان امری ضروری است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از رسالت های مبلغان، تبلیغ صحیح دین در میان جوانان، اشاعه و نشر مبانی دینی، ارزشی، اخلاقی، معرفیت و اعتقادی است.

آیت الله فاضل لنکرانی مهمترین منبع برای نشر معارف دینی را قرآن و سخنان اهل بیت (ع) دانست و افزود: مبلغ با استفاده از قرآن و سخن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت فرقه های نوظهور و مکاتب جعلی از رسالت های مبلغان است

شناخت فرقه های نوظهور و مکاتب جعلی از رسالت های مبلغان است