مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:162020-01-22سياسي

معرفی اصلح مهمترین هدف در فرآیند انتخابات خانه ملت است


سید احمد میرمهدی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی رسانه و نشاط سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک، افزود: مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم کشور در بعد قانونگذاری است و باید افراد انقلابی و شایسته در این مکان حضور یابند.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه ملی است و هر فردی که در این کشور زندگی می کند باید نسبت به سرنوشت خود و کشورش حساس باشد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی ادامه داد: این مجموعه پس از اعلام نظر قطعی صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان فهرست مورد نظر خود را با نگاه کارشناسی اعلام می کند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: فعالیت این شورا از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و ارکان آن شکل گرفته و دارای چند کمیته است که هدف از تشکیل آن افزایش وحدت و هم افزایی بین نیروهای انقلابی است.

حبیب احتشامی نیا افزود: مطالبه گری پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر اهداف این شورا است و حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به صورت جداگانه دیده شده و انتظار است سایر داوطلبانی که در این شورا تعهدنامه امضا کرده انداز نامزدهای مورد حمایت پشتیبانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اصلح مهمترین هدف در فرآیند انتخابات خانه ملت است

معرفی اصلح مهمترین هدف در فرآیند انتخابات خانه ملت است