مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:162020-01-22سياسي

امامان جماعات از موضع گیری له یا علیه افراد و جناح ها در انتخابات بپرهیزند


حجت الاسلام محمود مهاجری روز چهارشنبه در همایش فرهنگی شرکت های آب و فاضلاب کشور در مشهد افزود: اصل بر دعوت به مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: بسیاری از مدیران و مسوولان خیال می کنند برای همیشه صاحب پست و منصب هستند و خود را موظف به پاسخگویی نمی بینند اما اگر معاد باوری شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

شهید سلیمانی را می توان در همه ابعاد زندگی اسلامی به عنوان یک الگوی موفق و بی نظیر برای اقشار مختلف مردم از جمله مسوولان فرهنگی و ائمه جماعات مطرح نمود.

وی گفت: شهید سلیمانی عمری بدون هیچگونه چشمداشت مادی و مقامی، مخلصانه در راه خدا تلاش کرد و برای رضای خدا کار کرد.

شهید سلیمانی یک شخص نیست که با شهادت به پایان برسد بلکه یک مکتب است که راهش تا ابد ادامه دارد، او یک الگو و اسطوره از مردان خدا به معنای واقعی کلمه است که برای همیشه خواهد ماند.

حجت الاسلام مهاجری افزود: این اخلاص شهید سلیمانی بود که یک ملت را بار دیگر برای ایجاد اتحاد بسیج کرد، اگر قیام حضرت امام حسین (ع) نیز باقی مانده است به خاطر اخلاص امام حسین (ع) و یاران وی می باشد لذا باید همچون شهید سلیمانی فقط برای رضای خدا کار کنیم، کسب امتیاز و جلب توجه مدیران بالادستی باید در مرحله دوم توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامان جماعات از موضع گیری له یا علیه افراد و جناح ها در انتخابات بپرهیزند

امامان جماعات از موضع گیری له یا علیه افراد و جناح ها در انتخابات بپرهیزند