مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-22سياسي

گواهی های مهارتی فنی حرفه ای مرز ندارد


معاون وزیر تعاون‏، کار و امور اجتماعی: گواهی های مهارتی فنی و حرفه ای مرز جغرافیایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ علی اوسط هاشمی در حاشیه امضای تفاهم نامه کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به استاندارد بودن مشاغل، آموزش استاندارد ها براساس کد های جهانی، سنجش صلاحیت حرفه ای در قالب نشان ملی مهارتی افزود: گواهی های مهارتی این سازمان به دلیل قدمت و نوع آموزش در تمام دنیا معتبر است.

وی با اشاره به وجود 5 هزار و 400 گارگاه فعال در کشور گفت: این کارگاه ها به صورت مهارتی به آموزش های تخصصی در زمینه های مختلف می پردازند.

هاشمی با اشاره به امضای تفاهمنامه کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه ای افزود: با آموزش های مهارتی مددجویان می توان در بحث اشتغال و توانمندی سازی مددجویان نقش موثری ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه سالانه یک میلیون و 500 هزار نفر وارد دانشگاه می شوند که به دنبال کار هستند، گفت: در کنار تحصیل دانشگاهی آموزش مهارت های فنی و حرفه ای می تواند برای افراد ایجاد اشتغال کند.

هاشمی، آموزش برای مددجویان و ارائه تسهیلات را از جمله نکات مثبت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان برشمرد و گفت: ما با تمام امکانات در خدمت مددجویان کمیته امداد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی های مهارتی فنی حرفه ای مرز ندارد

گواهی های مهارتی فنی حرفه ای مرز ندارد